Tuesday, November 4, 2008

Inspirasjon

Inspirasjon:
”Jeg sendte min søknad og CV til Folkeuniversitetet på fredag den 22. des. 06. Jeg fikk avtale for timelærere ved Folkeuniversitetet Bodø den 4. jan. 07. Jeg var så glad og takknemmelig at de gav meg en sjanse å jobbe som timelærere. Kurstittel er thailandsk for turister.”

Jeg jobbet å lage et hefte "Thailand grunnkurs" i januar 2007.
©Wongchan Antonsen 2007

Mål for kurset:
Dette kurset er et innføringskurs. Mål etter endt kurs: deltakeren skal ha lært litt lydlære og alfabet (lese noen tegn) + skrive enkelte ord. Muntlig: God kjennskap til uttale. Bruke noen ord og uttrykk (ca 25 ord). Hilse og presentere seg.Skriftlig: Skrive enkelte ord.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker å lære thailandsk til aktivt bruk i hverdagen eller på reise. Som innføringskurs
kan det også være interessant for alle som er interessert i en annen kultur og et annet språk.

No comments: